sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Fetele de la XII B


Se spune adesea ca viata de licean e cea mai frumoasa si cea mai plina de semnificatii....ei,bine,chiar asa e....stateam ieri si ma gandeam ca astia 4 ani au trecut asa de repede si nu am apucat sa savurez si eu clipele alea minunate,care pana acum nu s-au mai intors si sunt sigura ca nu se vor mai intoarce.Nu am trait si eu betii d'alea ca intre fete,pierderi de nopti etc...insa nu as putea spune ca am ratat alte lucruri,de ex. :la noi in clasa este un mini-salon cosmetic (Diana indreapta parul,Catalina macheaza,Adina face unghiile,Eliza ne da informatii despre produse,extensii etc.),iar noi suntem intotdeauna bine informate.... Imi amintesc acum de ziua de vineri,cand am facut poze pentru sfarsit de promotie..:)))))vai...ce era la noi in clasa...mirosea a par ars,a tot felul de cosmetice,parfumuri,unele isi scoteau extensiile,altele si le puneu,unele isi faceau complimente,altele strigau la cele care nu erau aranjate...binenteles k a trebuit sa facem nu stiu cate poze pana sa ne placa una...asa suntem noi..si sincer..nici nu m-as vedea altfel....tipam una la alta,ne injuram....dar fiecare suntem incluse in diferite bisericute,noi inventam modele noi de copiat(minihartiute,pixuri zburatoare prin clasa,casca de la telefon si banalul caiet deschis,binenteles,pe banca). Insa toate acestea sunt intrecute de discutiile noastre....nu..nu ai cum sa iti imaginezi despre ce vorbim,barfa e la noi o necesitate...tot timpul avem ceva de spus,iar cand e nevoie de parerea noastra,mereu avem ceva interesant de spus,ba in legatura cu uniforma,ba in legatura cu fondul scolii si al clasei(care nu s-a dat aproape deloc in istoria clasei noastre) si alte subiecte,cu care,desigur nu suntem de acord....si de ce?..simplu....pentru ca o adoram pe doamna director,pentru ca daca facem tampenii...si un profesor ne spune:ma duc la Director sa va spun....noi..ca sa calmam spiritele spune :N-AI TUPEU!.... Noi suntem noi si sincer,nu cred ca as vrea sa fac parte din alt colectiv,chiar daca suntem noi mai rebele,in sensul bun...ne-am distrat minunat la majorat la Sibiu,unde am lasat-o pe diriga si am iesit toate in club 2seri la rand dansand pe cuburi,vesele pana la maxim,ne distram atunci cand iesim in oras si cand mergem la Shh sa gatim.....radem si traim acum,la sfarsit de liceu..pentru ca acum ne-am gasit in sfarsit fiecare grupul preferat...drept pentru care,vreau sa le salut pe zapacitele mele,specificand ca ordinea nu conteaza,ca toate imi sunt dragi si ca o sa imi fie un dor nebun de ele... In ordinea numerelor de pe tricou(impreuna cu vorbele lor celebre): 1)Denisa Miron(aolo....nu plec,ptr ca imi pune absenta,chiar asa..oare cate am...semestrul asta trebuie sa iau numai 10..) 2)Dumi(ce faci,femeie?domn'profesor,ce fac si eu cu notele,ca trebuie sa imi iasa si mie 10,imi trebuiesc la admitere..am luat la facultateeeee...plec in Angliaaaaaaaaaaa) 3)Shh(bai nene,ba.....fata ce-ai?...Doamneeeeeeeee...) 4)Caty(din punct de vedere psihologic mi-am dezvoltat unele capacitati de a intelege cuvintele si a le folosi cu sensul lor....pisyyyyy...) 5)Mary(aolooooo...Bianca....iti dau numai tie fond de ten..) 6)Alle(...baby....ce faci?...am primit de la zuzu o pereche de casti rozzz..) 7)Ely..(...fataaaaaaaaa.....trebuie sa imi dau jos extensille astea....pufuuuu) 8)Diana(eu nu vreau sa am copii..poate infiez unul....nu trebuie sa pui la suflet) 9)Nao(aolooooooo...fata esti proasta rau..) ...........si lista ar mai putea continua....le pup pe toate si le multumesc ca mi-au facut cei 4ani de liceu mai frumosi,cu speranta ca inca nu s-au teminat tampeniile noastre......

4 comentarii:

  1. Hmm....Hai mai ca 4 ani de liceu nu mi-a fost caracteristica doar dorinta asta de a avea media 10 :(((, de ce esti rea????
    M-a asteptam sa zici ceva de facultate...caci asta e singurul subiect cu care simt ca v-am batut la cap...In rest, toate bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) intr-adevar la den trb sa pui anglia =))
    iar la mn dc ai pus fata esti proasta ca eu nu va jicnesc =)))
    oricum super tare postarea by
    va iubeeeesc ..nus ce o s ma fac fara voi
    xox

    RăspundețiȘtergere
  3. cine se gandea ca banalele noastre fotografii or sa trezeasca atatea? de fapt astea sunt fotografiile! chiar vorbeam cu mary vineri, cu lacrimi in ochi si ma ganeam cat o sa ne jelim noi la ultima ora de dirigenie, pt ca pur i simplu ne iubim. si nu st mereu asa academica...vezi ora de asistenta pedagogica in care am vb despre ce pot oamenii vedea la web:P si apoi am luat 10 la test=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai nenem-ai nimerit :))
    M-ai sensibilizat complet cu postarea asta..
    Pur si simplu va iubesc... :(

    RăspundețiȘtergere