vineri, 8 ianuarie 2010

"Scrisoare de dragoste" - cea mai minunata carte ever...



"Scrisoare de dragoste"...de ce am ales-o pe ea?....Pentru ca este cartea care mi-a zdruncinat profund imaginea pe care o aveam despre dragoste,relatie...bla,bla,bla......si...oarecum,initial,m-am regasit si eu in ea.....o tipa care isi intalneste marea dragoste intr-un tren...ceva banal pana aici...se casatoreste cu tipul respectiv,doar pentru ca ea nu a cazut in bratele lui de prima data si el se decide asupra unui santaj sentimental,ceea ce ii si reuseste....ambii avand o situatie materiala destul de precara,dar devin familia tipica saraca dar intelectuala,uniti intre ei parca de un fir de panza de paianjen:aproape invizibil....dar foarte puternic...el se desparte de ea pentru ca a intalnit o alta femeie din asa-zisa ,,societate,, ,pentru care nu simte decat un interes irezistibil,lasand comoara dragostei aceleia unice pentru....o situatie materiala infloritoare.....dar asa cum este soarta,care mie mi se pare fascinanta si mereu gata sa te ia prin surprindere.....el isi da seama k tot pe ex-wife o iubeste,ca banii nu ii tin de caldura sufletului si in cele din urma se sinucide,purtand regrete enorme in suflet.....si..asa este....niciodata sa nu speri k tot ceea ce faci nu se va intoarce impotriva ta...ohoooo...si cat de bine...si cat de repede.....asadar...un mic sfat....fiti voi naturali...nu cautati sa fiti fete dure si nebune si baieti perversi si mai stiu eu ce alte descrieri maneliste care apar pe la televizor....asadar...o recomand cu caldura celor care mai cred in puterea cartilor si au placere sa citeasca....apropo..e scrisa de Mihail Drumes....iar in final....va dau un mic citat,care mi-e placut enorm:<<>>

3 comentarii:

  1. asta e o poveste titpica pentru drumes. si mie mi-a placut foarte tare! daca tot iti plac astfel de drame citaste si invitatia la vals sau elevul dima dintr-a 7 a,tot de drumes pt ca sunt la fel de frumoase.

    RăspundețiȘtergere