vineri, 5 februarie 2010

Ce greu e sa fi fata...


Da...sunt fata...si de fiecare data cand ma trezesc dimineata ma intreb:oare imi sta bine parul?...mi-a iesit vreun cos?...am cearcane?....pur si simplu nu pot altfel....asa e viata noastra,mereu in conflict cu propria persoana,mereu vrem modificari:ce suvite blonde,se poarta rozul,ce tricou alb,se poarta rozul,violetul(ca doar na ,,flacara violet,, poarta noroc:)))..)si din toata enumeratia asta nu lipsesc cosmeticele...ce ne-am face fara ele....imaginati-va o luma fara cosmetice,o lume fara culoare....creme,farduri,gloss-uri....si mai ales parfumul...o da....aici e cu adevarat dificil....insa binenteles din ,,reteta,, asta nu poate absenta masca de fata....si intr-una din zile eu si my best friend am aplicat o astfel de compozitie...rezultatul nu poate fi decat unul comic,atasat alaturi in aceasta poza...binenteles k am patat si o perna,2 prosoape,pe jos...insa vorba aceea :,,rabda baba la frumusete,,
Concluzia:ce greu e sa fi fata...:)))))))))))))))



P.S :trebuie sa precizam faptul ca in realitate suntem muuuuult mai dragute..:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu