sâmbătă, 6 martie 2010

?????????


Iar trec printr-o faza de negativism si iar nu imi place de mine...nu stiu ce sa fac...unde sa merg...pe cine sa iau in seama,cu cine sa ma alatur la drum....

U stii ce sa imi spui?Stii cum sa ma incurajezi?...Ce e frumos pe lumea asta?...Parca am ajuns sa imi fie frica de bine,de lumina,de ce e minunat...ma vad ca o stafie,care incearca sa isi gaseasca un trup in care sa traiasca...sa ia personalitatea altcuiva,sa ii fure identitatea...imi doresc sa ies si sa fac excat ceea ce vreau,sa fiu cu adevarat libera...libertatea...ce cuvant fals,la fel si semnificatia...nu suntem liberi,nici macar sa respiram...ne obliga organismul..nu poti face nimic doar cu acordul tau...mergi si tot cauti toata viata ceva ce nu dobandesti poate niciodata...traiesti din vise si sperante,insa lupti degeaba...si stii de ce?..ptr ca viata te schimba..te dezumanizeaza,te face hidos si pe urma vrei sa dai vina pe destin..nu,nu el te-a tranformat asa..tu ai devenit ceea ce esti...te nasti cu iubire in suflet..si o pierzi,pentru ca lumea te vrea malefic...vrei sa faci bine,insa nu reusesti decat sa te prezinti ca o caricatura...te deformezi complet..ajungi la batranete sa te caiesti de pacate,insa parca nici atunci nu vrei....parca doresti sa mai faci putin rau..si atunci?...care e reteta fericirii?...pentru ca eu am parte numai de deziluzii si dezamagiri....toate alcatuiesc mixul vietii mele...

Un comentariu:

  1. `aide mai scumpa...
    prea scoti in evidenta partea asta nasoala a vietii...eu nu zic ca nu e asa...ai dreptate, dar incearca sa privesti si din alte unghiuri...viata te vrea malefic..dar totodata viata te transforma, te invata si...daca tu vrei cu adevarat ... vei reusi sa scoti ceva bun si din oamenii care urasc, ranesc si distrug...eu am incercat..si sa stii ca iese ceva :)

    RăspundețiȘtergere