vineri, 19 martie 2010

Eu si cu mine...


Mi-e greu uneori sa ma gandesc ca am facut candva niste alegeri...niste alegeri care m-au costat lacrimi,timp pierdut,regrete,tristete....un mix deloc placut pentru psihicul meu si asa in formare....privesc acum in urma...ca si cum as fi o bunica..ce isi intoarce privirea peste umar sa vada de ce i-au iesit atatea fire albe....ma uit si parca vreau sa ma intorc,sa imi repar greselile...sunt multe...nu as avea cum sa le spun pe toate vreodata,poate nici cum sa mi le amintesc pe toate...insa traiesc cu speranta ca si daca am acceptat ceva atunci cand nu trebuia...poate o sa mi se intample ceva care o sa-mi schimbe cu totul viata...asa traiesc eu ..din sperante si iluzii...din vise marete,ca niste baloane de spuma,foarte fragile,ce se vad vag..insa ele exista..si stau mereu si ma intreb daca se vor sparge vreodata..sau ma vor astepta pe mine sa privesc prin ele si sa le ating..imi place sa privesc stelele seara..si sa ma gandesc departe...mi-as dori sa pot zbura printre ele...imi dau o senzatie de liniste,de un infinit....ele imi calmeaza orice celula suparata,trista,melancolica....e o terapie benefica pentru mine!
Imi doresc multe...si undeva printre neuronii mei circula ideea ca o sa am parte de un viitor stralucit...ca stelele pe care le vad noaptea...poate o sa auziti candva de mine...eu...stiu sigur asta!




Va pupa,
Bya

5 comentarii:

  1. imi place foarteeeeee mult cum scrii.
    m`am obijnuit acum..in weekend verific blogul tau hahha

    si mie o sa`mi fie enorm de dor de tn bibi..si chiar daca nu am fost noi cn stie ce prietene apropiate.. esti pe lista mea alba...intotdeuana ai fost >:D<
    ai grija de tine .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Omy....si eu te iubi mmmuuult...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. iubita mea,asa e viata,iar lucrurile cu adevarat esentiale se invata din experienta,nu din carti.daca acum ai impresia ca ai trecut prin multe incercari,o sa vezi ca peste un an,doi,o sa razi aminindu-ti vremurile de acum. suntem expusi zinic tentatiilor si nu facem mereu alegeri corecte,desi,pt un moment ni se par lucruri bune,dar de,e pacat ca nu realizam decat abia atunci cand faptul e consumat.o sa ai parte de multe lucruri mai putin placute pe viitor,peste care nu o sa stii niciodata cum o sa treci si ce urama vor lasa in sufletelul tau mic si inocent...pupic minunat:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta de mai sus e comment de la Mary, pe bune??? =)))))

    RăspundețiȘtergere